امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پسرک من

اولین پست یک مامان تنبل

1390/8/10 11:54
نویسنده : هستی
978 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

بالاخره ما هم وبلاگ دار شدیم ...اینجا میخوام از خاطرات عزیز دلم امیر علی بنویسم پسر نازم امروز 1 سال و 4 ماه و 30 روزشه و فردا انشااله وارد 18 مین ماه زندگیش میشه (ایشالا 120 ساله بشی عزیز دلم)

خوب اول از همه پسرکم تا به امروز

گلکم 6 ماهگی تونست بدون کمک بشینه و تو 8 ماهگی چهاردستو پا رفت و درست روز تولد یکسالگیش راه افتاد .

کلماتی که تا الان یاد گرفته

ماما

بابا

آب

دد

به به

جیش

نِ = نی

عمو

هتی=هستی

نه

بَ= به معنای بله

با=به معنای باز

بدیو بدیو =بده

بیو=بیا

دَ=در

مِ مِ

اَبو = هنوز کشف نکردم معنیش چیه ولی ظاهرا کلمه پرکاربردیه D:

گِ=گل

 

صدای حیوانات:

بع بع

مُ

جی جی =جیک جیک

آ آ=غار غار

می می= میو میو

اعداد:

ده ، دِ=سه،یِ=یک

 

 اینم یه عکس از 8 ماهگی پسری ایشالا به زودی با عکسای جدید میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مریم مامان باران
10 آبان 90 12:30
وای عزیزم......بالاخره ما روی ماهتو دیدیم امیرعلی عزیزم.

وبلاگت مبارک عزیزم.

مامان هستی خسته نباشی با این پسر شیطون بلا که اینهمه کلمات خوب خوب بلده.


مرسی مریم جونم لطف داری .باران جونمو خیلی ببوس
sanam
10 آبان 90 18:07
vayyy che aghayiii shode mashallahhh
khob kari kardi hasti joon ke weblog sakhti


مرسی صنم جونم لطف داری
سايه
11 آبان 90 12:22
چه نازپسري شده آقا ...
وبلاگت مبارك ...
بوس بوس گلم


مرسی سایه جون
مامان ثناخانمی
11 آبان 90 13:27
مبارک باشه هستی جون
چه پسملیه این گلمون




مرسی عزیزم لطف داری
مامان بیتا
25 آبان 90 13:39
وبلاگت مبارک امیرعلی عزیز. انشالا اینجا شاهد موفقیتها و شادیهات باشیم، گلم.


مرسی بهی جونم من واقعا خیلی تو رو دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرک من می باشد